OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Ledig tjänst som problemlösande koordinator Administrativ Koordinator Nu söker vi en social och energisk problemlösare som vill bidra i det växandet teamet hos vår kund i Landskrona. Tjänsten är ett föräldrarvikariat och det finns chans till förlängning Vi söker en administrativ administratör som kan utföra komplexa administrativa aktiviteter och ge stöd till olika avdelningar vid behov. Du kommer att arbeta både självständigt och under ledning samt ha en central roll i att säkerställa effektivitet och god kommunikation inom organisationen. Konsultuppdrag i 6 månader med goda chanser till förlängning av uppdrget. Förväntad start 1:a Augusti. Ansvarsområden: * Samordna och utföra komplexa administrativa uppgifter samt ge stöd till avdelningar vid behov. Assistera vid introduktion av nya medarbetare. * Dokumentation och Rapportering genom att Forska, sammanställa och utfärda specialrapporter, presentationer, organisationsscheman och korrespondens. * Ansvara för olika kommunikationsuppgifter inom ansvarsområdet, säkerställa att kunskap och information delas och hålla medarbetarna uppdaterade. * Implementera företagets processer och initiera kontinuerlig förbättring av administrativa processer och rutiner för att maximera effektivitet och produktivitet. * Ge konfidentiellt stöd till enskilda chefer och/eller ledningsgruppsmedlemmar. Planera och arrangera interna och externa affärsevenemang ex researrangemang, resplaner, boende, konferensregistrering och inbjudna talare. * Ge finansiellt stöd på avdelnings- eller projektnivå, inklusive att göra beställningar och kontrollera fakturor. Vi söker dig som har: * Goda erfarenheter i Office-program (Word, Excel och PowerPoint). * Flytande i både svenska och engelska. * Social och energisk med stark problemlösningsförmåga. * God erfarenhet i större affärssystem och bonus om du arbetat i SAP Är du är en flexibel och driven person som trivs med att hantera varierande uppgifter och samordna aktiviteter, välkommen med din ansökan Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig? Jefferson Wells är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärsmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Har du frågor gällande tjänsten. Varm välkommen att maila [email protected] alt ring 042-371601​

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons