Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-20

FoodVentures har lanserats i Norden med sitt första projekt i Sverige, Frövi Greenery. Foodventures grundades 2012, och har därefter blivit den globala experten på högteknologiska växthusoperationer genom att leverera färska och smakrika grönsaker till städer från moderna växthus runtom i världen. Vi hanterar hela värdekedjan från frö till mataffär med hjälp av avancerade växthus och jordbruksmetoder. Som anställd hos FoodVentures / Frövi Greenery kommer du att vara en nyckelperson i vårt team och spela en viktig roll i att säkerställa att organisationen fungerar optimalt. Vi erbjuder en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att forma din egen roll. Titel: Löneadministratör och kontorskoordinator Arbetsplats: Frövi Greenery, Frövi (Lindesbergs kommun) Arbetsbeskrivning: Vi söker en strukturerad och ansvarstagande löneadministratör/kontorskoordinator som kommer att axla en bred roll och hantera flera viktiga ansvarsuppgifter inom företaget. Rollen inkluderar ansvar för löneadministration, tidsrapportering, rekryteringskoordination, leverantörsfakturahantering, nyckelutlämning samt inköp av kontorsmaterial och förnödenheter. Du kommer att vara vårt ankare på plats och arbeta nära med ledningsgruppen som består av vår ekonomichef, HR-chef och växthuschef för att säkerställa en smidig och effektiv verksamhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: 1. Löneadministration: o Hantera löneprocessen från början till slut. o Säkerställa korrekt och tidsenlig löneutbetalning. o Uppdatera och underhålla lönerelaterad information i lönesystemet. o Säkerställa efterlevnad av gällande kollektivavtal, lagar och regler inom löneområdet. 2. Tidsrapportering: o Hantera och övervaka tidsrapporteringssystemet. o Assistera anställda med frågor och problem rörande tidsrapportering. o Säkerställa att all tidsrapportering är korrekt och komplett inför löneutbetalning. 3. Rekryteringskoordination: o Koordinera och administrera rekryteringsprocesser. o Skapa och publicera jobbannonser. o Hantera kandidaturval och koordinera intervjuer. o Kommunicera med kandidater och ge stöd genom hela rekryteringsprocessen. 4. Inköp och kontorsadministration: o Beställa och underhålla lager av kontorsmaterial och förnödenheter. o Upprätthålla goda relationer med leverantörer och förhandla priser. o Säkerställa att kontoret alltid är välutrustat och fungerande. o Ansvara för ankommande och avgående post. o Sköta nyckelförteckning och nyckelutlämning till olika leverantörer. Kvalifikationer: . Minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom HR- och löneadministration. . God kunskap om kollektivavtal och relevant lagstiftning. . Erfarenhet av tidsrapportering och rekrytering är meriterande. . Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. . Goda datorkunskaper och erfarenhet av att arbeta med löneadministrativa system. . Utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. . Stark kommunikativ förmåga och serviceinriktad inställning. . Hög integritet och förmåga att hantera konfidentiell information på ett ansvarsfullt sätt. Personliga egenskaper: . Strukturerad och noggrann med tydlig förmåga att prioritera. . Självgående och initiativrik. . Flexibel och anpassningsbar i en dynamisk arbetsmiljö. . God samarbetsförmåga och positiv attityd. Utbildning: . Relevant eftergymnasial utbildning inom lön, ekonomi, administration eller liknande område. Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons