Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-27

Vi söker en driven och noggrann kontorsassistent som gillar att ha många bollar i luften till Createc i Täby. Som kontorsassistent kommer du att spela en viktig roll i den dagliga verksamheten och bidra till att hålla processerna smidiga och effektiva. Om rollen Som kontorsassistent kommer du att hantera kundorder genom att ta emot, bearbeta och följa upp dem. Du kommer att ansvara för att lägga inköp till tillverkare och leverantörer samt bevaka leveranser för att säkerställa att de anländer i tid. Vid varumottagning kommer du att ta emot varor och kontrollera att allt stämmer. Kundservice är en viktig del av rollen, där du ger support och hjälp till våra kunder via telefon och e-post. Du kommer också att arbeta tätt med kunder, leverantörer och tillverkare för att säkerställa goda relationer och effektiv kommunikation. Slutligen kommer du att sköta logistiken och optimera våra logistiska processer. Du kommer att tillhöra ett litet men starkt team om tre personer. Vem är du? Vi söker en person som är en doer, någon som verkligen tar initiativ och engagerar sig i sitt arbete. Du ska kunna hantera många bollar i luften samtidigt och gilla att skapa ordning och reda. Det är viktigt att du är prestigelös och nyfiken, samt att du har en hög stresstålighet och är strukturerad i ditt arbete. Att vara en teamplayer är också en nyckel för att lyckas i denna roll. Skallkrav •Minst ett års erfarenhet av liknande arbete •B-körkort •Gymnasieexamen •Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande •Kan tala Mandarin •Tekniskt intresse Om Createc Createc består av ett starkt team som brinner för strömförsörjning. Vi vill leverera lite mer, och verkligen göra skillnad både för våra kunder och tillverkare. Med lång erfarenhet av strömförsörjning, komponent-, elektromekanik- och motorbranschen har vi sedan början på 2000-talet arbetat med att hitta, utveckla, producera och leverera de rätta lösningarna. Vi har inte bara följt utvecklingen, vi har varit med och förändrat den. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna roll kommer du att bli direktrekryterad till Createc Vår rekryteringsprocess CV-granskning Telefonavstämning Personlighetstest Intervju med Framtiden Slutintervju med kund Referenstagning Övrig information Start: Enligt överenskommelse Lön: Fast månadslön Ort: Täby, Stockholm Arbetstid: Heltid, 08:30-17:00 Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons