Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-23

Trivs du i en roll där du är spindeln i nätet, du har stora kontaktytor både externt och internt samt att du har en varierande vardag? Då har vi tjänsten för dig, du blir en del av ett litet team med stor gemenskap och gott samarbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en tjänst på ett företag i framkant i sin bransch. Du blir en del av ett team med god sammanhållning med en närvarande chef. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att få utvecklas dagligen. Vi erbjuder dig bland annat: • Marknadsmässig lön • Utvecklingsmöjligheter • Hybridarbete Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du har god erfarenhet av att arbeta med administration och kundservice. Du har erfarenhet av att ha kontakt med kunder via telefon och mejl och trivs med att ha en varierad vardag. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt att du har god datavana, har du erfarenhet av SAP är detta meriterande. Som person är du flexibel, strukturerad och har lätt för att anpassa dig efter förändringar. Ingen dag är den andra lik och det krävs att du som person kan prioritera och anpassa dig efter dagens arbetsuppgifter. Vi ser att du har lätt för att samarbeta, är noggrann och håller ordning och reda. Vad innebär rollen? I denna roll kommer du hjälpa flera av företagets avdelningar med allt från faktura frågor, till underlagsförfrågningar. Du svarar på samtal från företagets kunder, både via telefon och mejl. Företaget använder sig av affärssystemet SAP och teamet består av 6 medarbetare som tillsammans arbetar för att stötta upp hela organisationen med deras administration. Vi söker dig som trivs med att ha kontakt med kunder både via telefon och mejl, det kommer gälla både inkommande och utgående samtal. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är förlagda kontorstider och företaget ligger i norra Stockholm. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administration. Du trivs med att vara spindeln i nätet och ha stora kontaktytor både inom organisationen men också med företagets kunder. I denna roll kommer du hjälpa flera av företagets avdelningar med allt från faktura frågor, till underlagsförfrågningar. Företaget använder sig av affärssystemet SAP och teamet består av 6 medarbetare som tillsammans arbetar för att stötta upp hela organisationen med deras administration. Vi söker dig som trivs med att ha kontakt med kunder både via telefon och mejl, det kommer gälla både inkommande och utgående samtal. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är förlagda kontorstider och företaget ligger i norra Stockholm. Om företaget Mer information om företaget ges vid intervjutillfället Din profil För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du har god erfarenhet av att arbeta med administration. Du har erfarenhet av att ha kontakt med kunder via telefon och mejl och trivs med att ha en varierad vardag. För att lyckas i rollen krävs det att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har goda datakunskaper, har du erfarenhet av SAP är detta meriterande. Som person är du flexibel, strukturerad och har lätt för att anpassa dig efter förändringar. Det kommer att vara varierande dagar där det krävs att du som person kan prioritera och anpassa dig efter dagens arbetsuppgifter. Vi ser att du har lätt för att samarbeta, är noggrann och håller ordning och reda. Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, [email protected] eller 073-365 68 32. Om 2Complete 2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. Sökord: Administratör, Administration, Kundsupport

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons