Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Uppdraget är i Helsingborg och du kan arbeta hemifrån 2-3 dagar/vecka.
Omfattningen är några månader, med start omgående.
Om det kliar i dina administrativa fingrar och lönehjärna när du läser nedan uppdragsbeskrivning så kan det faktiskt vara dig vi letar efter! Om uppdragetVår kunds löneavdelning är en central funktion som ansvarar för lönehantering för ungefär 1100 medarbetare inom koncernen. I koncernen arbetar såväl kollektivanställda som tjänstemän. Avtal som Unionen Almega Tjänstemannaavtal, Transportavtalet BA och Tjänstemannaavtalet transport tillämpas! Full rulle helt enkelt! Du har ansvar för lönerna för några bolag och du besvarar även lönerelaterade frågor över både telefon och email. Här behöver du verkligen uppskatta dialoger med chefer och medarbetare och hitta energi i det! Huvudsakliga arbetsuppgifter- Lönekörning & löneberäkning i Agda- Tolka lagar och avtal- Extern rapportering och kontakt med myndigheter som exempelvis Skatteverket och Kronofogden. - Framtagning, analys och inrapportering av statistik- Inrapportering och kontroll av löneunderlag i Agda respektive TransPAOm du tycker att tjänsten låter spännande borde du ansöka direkt! Tänkt start är i slutet av månadsskiftet och uppdraget pågår primärt i några månader framöver. Vill du veta mer och ha chansen att landa gigget? Sök direkt så berättar vi mer!
Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!