Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Våra kunder är vår viktigaste prioritet, och utan att låta allt för klyschiga märks det. År 2023 vann vi på Nordax Bank Brilliant Awards för "Bästa Kundservice I Branschen". Nu söker vi vår nästa stjärna till ett av våra privatlåneteam som vill vara med och bidra till en kundupplevelse i världsklass.
Om rollen:
Nu söker vi en finsktalande Customer Advisor till vårt Outbound team på Customer Onboarding, som tillhör Privatlåneavdelningen. Som Customer Advisor arbetar du alltid med telefonen i högsta hugg. I rollen kommer du främst att ringa utgående samtal till våra potentiella kunder i sista stadiet av deras privatlåneansökningar. Där erbjuder du kunden hjälp med att exempelvis skicka in dokument som saknas, signera skuldebrev eller erbjuda försäkringar till lånet. Målet med samtalen är att "seal the deal" och samtidigt säkerställa att kunden är nöjd med vårt erbjudande utifrån de behov kunden har. Förutom detta stöttar du vid behovmed att ta emot inkommande samtal från våra potentiella kunderoch besvara frågor om deras låneansökningar.
Utöver dettatillkommer till viss del administrativa uppgifter så som mail- och chatthantering samt dokumentkontroll. Vår huvudsakliga uppgift är dock att prata med våra kunder och därför söker vi dig som tycker om att arbeta medtelefonen som främsta verktyg!
Vi söker dig som:
För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara:
Det är också viktigt att du känner igen dig i våra värderingar: Vi är helhjärtade, vi samarbetar, vi tar ledningen.
Praktisk information: Start: Mellan den 22 juli - 1 augusti Plats: Gävlegatan 22, StockholmAnställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Arbetstider: 07:30-16:00Fast lön
Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort och snabba .Vad händer när du har skickat in din ansökan?Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sök men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncist som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelse. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till underFAQ.
Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.