OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-02

Vi är ständigt ute efter nya talanger och söker just nu kundsupport till kommande uppdrag runt Helsingborg, Ängelholm, Höganäs och Landskrona. I en roll inom kundtjänst erbjuds du varierande och utvecklande arbetsuppgifter som innebär intern- och extern kommunikation där telefon, mail och system är viktiga arbetsredskap. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära: • Ta emot och hantera kundärende från start till slut • Hantera frågor kring order, leverans och reklamation • Intern- och extern kommunikation Om Dig För dig faller service naturligt och du trivs att hantera flera ärende parallellt. Du har förmåga att se helheten och att bemöta frågor ur ett större perspektiv för att kommunikativt ge bästa service och leverans till kund. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Vidare är du en person som gillar att planera och skapa struktur för att prioritera ditt arbete.Är servicemedveten, lösningsorienterad och intresserad att lära dig nya saker. • Är en god kommunikatör med känsla för detaljer i kundens upplevelse • Tar ansvar för dina arbetsuppgifter men kan också samarbeta i grupp • Har god data- och systemvana • Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal samt skrift på svenska och engelska. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekyteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Har du frågor angående registreringen, vänligen kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons