OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-17

Vill du utvecklas som registrator och samtidigt få erfarenhet från offentlig verksamhet? Då bör du söka denna tjänst! Om uppdragetVi på Bemannia söker nu en erfaren registrator tilluppdrag hos en kommunal verksamhet i Danderyd på heltid 100%. Arbetet kommer att utföras under kontorstider 08.00-16.40 på plats i vår kunds lokaler. Uppdraget förväntas starta omgående och kommer pågå till 13 december 2024, finns möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifterArbetet innefattar framförallt digital hantering av ärenden kopplat till miljö- och bygglovsprocesser. I rollen som registrator arbetar man i flertalet ärendehanteringssystem och söker bland annat upp handlingar som kan efterfrågas för utlämning. I rollen är det viktigt att man följer redan uppsatta rutiner kring arbetsuppgifterna och utlämningar.

Det är viktigt att du jobbar för kvalitet och god service och är noggrann och följer rutiner. Du behöver vara bekväm med och ha lätt för att jobba i olika system. Du jobbar tillsammans med två registratorer, men behöver kunna arbeta självständigt.

Övriga arbetsuppgifter kan komma att bli:

  • administrativt arbete så som granskning av leverantörsfakturor.
  • registrering av sekretessärenden och överklaganden.

      Dina kvalifikationer

      • Avklarad högskoleutbildning, fördelaktigt inom samhällsvetenskap eller arkiv och informationsvetenskap
      • Arbetslivserfarenhet som registrator
      • Flytande i svenska i såväl tal som skrift
      • Tidigare erfarenhet av arbete i digitala arbetsverktyg och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
      • Självständig och trivs med att arbeta i team

      Meriterande

      • Erfarenhet av systemen ByggR, Ecos2 och/eller Helpdesk.
      • Tidigare erfarenhet från kommunal/offentlig sektor inom registratur eller administration är meriterande

      Vad vi erbjuder dig

      Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

      Om ansökan

      Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 19/4.

      Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, [email protected].

      För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 076-013 22 00.

      Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

      Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

      Mer info

      Omfattning Heltid
      Varaktighet 6 Månader eller längre
      Antal platser 1
      Lön Fast månads- vecko- eller timlön

      Sök jobbet

      Ansök via arbetsgivarens hemsida

      Skicka ansökan

      Dela annons