OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Som medarbetare på kundtjänst hos Östersundshem kommer du i första hand att ge service och information till befintliga och potentiella hyresgäster per telefon, mejl och chatt.
Du arbetar i ett team som alla brinner för att leverera service i toppklass till sina hyresgäster.
Du sitter i trivsamma, fräscha och stora lokaler i väldigt centralt läge i stan.
Du kommer till exempel att:
Du trivs med att jobba med service och människor
- det är det allra viktigaste!
Vi utgår ifrån att du är en hjälpsam, lojal och social person som har lätt för att prata med människor.
Vidare är du förändringsinriktad och lösningsorienterad i din yrkesroll.
Vi söker dig som:
Östersundshem AB är ett helägt dotterbolag till Östersunds Rådhus AB, som i sin tur ägs av Östersunds kommun till 100 procent. Östersundshem har idag 55 anställda och omsatte 2021 cirka 293 miljoner kronor. Bolaget har cirka 3 600 bostäder och 140 lokaler. Östersundshems uppdrag är att erbjuda ett varierat utbud av attraktiva, trygga och hållbara bostäder i Östersunds kommun där alla ska känna sig delaktiga och hemma i livets olika faser.
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar på Östersundshem.
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas.
Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss.
Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb.
Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid, maj till augusti
Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se
Sista ansökningsdag: 2024-04-23
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Britta Kereby på [email protected].
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling.
Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll.
För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss.
Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.
Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.