Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-30

Welcome to Tre, the telecom operator that has managed to grow into a large, well-functioning company - without losing the energy of the small startup. A bit like a punk who started using a bicycle helmet. We go to work to develop, build, and maintain products, systems, and networks to give our customers the best possible digital experience. Tre Technology is unique in the industry, as we have all systems and functions in-house. At Tre, we work with Swedish and Danish mobile networks and IT environments. Do you want to join? Nice! Är du vår nästa buddy? Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna dig som vill leverera service i världsklass till våra närmare 2,6 miljoner kunder på Tre! Du är viktig för oss! Som Kundservicemedarbetare har du en mycket viktig roll på vår kundservice, där du kommer att besvara inkommande samtal och hjälpa våra privatkunder och företagskunder över telefon samt via mejl och chatt. Du kommer att arbeta i gemenskap med ett härligt team, där ni tillsammans tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa möjliga sätt, genom att erbjuda våra kunder den bästa servicen och ett trevligt och proffsigt bemötande. Du får också möjligheten att lära dig mer om och arbeta med merförsäljning. Vi erbjuder dig: • En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2024 • En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön, provision samt månadsbonus • Kontinuerlig utbildning och utveckling, tjänsten inleds med individanpassad introduktionsutbildning/onboarding • En unik utbildning i kommunikationsmetoden CXP, Customer Excellence Program • En företagskultur vi är mycket stolta över Vi söker dig som vill bidra till att skapa enkelhet i våra kunders vardag och stärka Tre som varumärke. Du älskar att hjälpa människor, har ett naturligt engagemang, är nyfiken och gör alltid ditt bästa för att nå dina mål. Servicetänket finns i ditt DNA och vi tror att du är en riktig buddy som gillar att lösa problem, lära dig nya saker och tycker att det är kul med utmaningar. Några medskick innan du ansöker: • Du behöver vara över 18 år och kunna prata och skriva obehindrat på svenska och engelska • Tjänsten är på heltid med start i juni, juli och augusti 2024 • Vi arbetar från vårt fina 3hus vid Globen, Stockholm, mellan kundservice öppettider: mån - fre 08.00 – 18.00 och du kommer att schemaläggas utifrån bemanningsbehovet • I den här rekryteringen jobbar vi med urvalstester tidigt i rekryteringsprocessen och utför en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen. Klicka här för att läsa mer om bakgrundskontroller. Ansökan: Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt utan personligt brev genom att besvara urvalsfrågorna i denna annons. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet! Varmt välkommen till oss på Tre!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons