Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-04-12

Vi är ett växande företag baserat i hjärtat av Fridhemsplan som specialiserar oss inom digital marknadsföring och medier. I takt med att vi expanderar, söker vi nu en engagerad och mångsidig kundservice- och administrativ assistent som kan stötta vårt team. Denna position är en unik möjlighet för dig som gillar varierande arbetsuppgifter och har ett öga för detaljer.

Vi har ett gym på kontoret som du får fri tillgång till. Detta gym har även en bastu.

Placering: Kontor i Fridhemsplan

Arbetstider: Deltid, 20 timmar per vecka

Lön: 145 kr/timmen

Arbetsuppgifter:

  • Orderhantering: Hantering av ordrar gällande medier och marknadsföringsmaterial.
  • Fakturering: Skapa och hantera fakturor relaterade till våra kampanjer och medieköp.
  • Domänköp: Ansvar för att köpa domäner och annat relaterat till detta.
  • E-posthantering: Besvara e-postmeddelanden.
  • Bokföring och löneadministration: Hjälpa till med grundläggande bokföringsuppgifter och lönehantering.
  • Assisterande uppgifter: Utföra diverse kontorsuppgifter, inklusive inköp av kontorsmaterial och småsaker till teamet.
  • Kundtjänst: Besvara inkommande samtal.
  • Sociala Medier: Stödja teamet med underhåll och uppdateringar på företagets sociala medieplattformar.


Om du är en proaktiv, pålitlig och mångsidig person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö, vill vi gärna höra från dig. Skicka din ansökan bestående av CV till [email protected]

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens e-post

Skicka ansökan

Dela annons