Om tjänsten
Din roll blir att administrera och ge service till kunder och kollegor genom att vara noggrann, strukturerad och serviceminded. I allt ditt arbete är det centralt att du alltid har kunden i fokus och att du har en affärsmässig approach. Du kommer att bli en del av den dagliga verksamheten på vår eftermarknadsavdelning där arbetsuppgifterna sträcker sig från beställning av material, planering av serviceinsatser, kundkontakt, ordermottagning och kontroll av utförda serviceorder, översyn av lager samt vara del i ledningen för fortsatt utveckling. Du kommer också att få delta i att forma och bidra till att säkra det interna flödet på avdelningen.
Vi erbjuder dig ett självständigt och utmanande arbete med stor frihet under ansvar. Du får arbeta i ett stabilt internationellt företag med det lilla teamets flexibilitet. Du arbetar tillsammans med erfarna servicetekniker och alla gör vi vårt yttersta för att våra kunder och kollegor ska trivas och utvecklas.
Vi söker dig som vill vara med på vår resa framåt där vi avser att fortsätta växa på den svenska marknaden.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter
Dina personliga och professionella kvalifikationer:
Du bör även ha: