Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-05

Till Element söker vi en Kundservicemedarbetare till vårt lab i Linköping.

I din roll kommer du att vara ansvarig för labbets orderregistrering, kundkontakt och hantering och dokumentation av certifikat. Kundkontakten kommer i huvudsak att ske via telefon och mail.

Ytterligare en viktig uppgift är registervård i vårt verksamhetssystem Jeeves samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter inom vår avdelning.

Vi värderar egenskaper som kundfokus, flexibilitet samt att du trivs i ett prestigelöst klimat där laganda och engagemang värdesätts högt.

Vi erbjuder dig flexibel arbetstid, kollektivavtal, friskvårdsförmåner samt föräldralön.

Idag är vi 25 medarbetare på vår enhet i Linköping och vi söker nu dig som vill bli en

del av vårt team för att möta morgondagens utmaningar inom det mättekniska området. Du som känner dig utmanad av ovanstående arbetsuppgifter och tror att du är rätt person för tjänsten, tveka inte utan ansök idag.


Arbetsuppgifter:

  • orderregistrering
  • kundkontakter
  • hantering och dokumentation av certifikat
  • register vård av vårt affärssytem Jeevs


Kvalifikationer:

  • gymnasial utbildning
  • har ett brinnande itresse för teknik
  • god datorvana och behärskar Officepaketet
  • erfarenhet av arbete i någon form av affärssystem
  • goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrif


Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons