OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Deltid
Publicerad 2024-04-03

Nordiska Kompaniet, Göteborg söker: Customer Service Representative till NK Kundservice. Tjänsten är en deltidsanställning på 30 h/v. Rekrytering sker löpande.   Tjänstens innehåll Som Customer Service Representative på NK Kundservice kommer du att fungera som NK:s ansikte och ambassadör utåt. Din uppgift blir att alltid ge kunderna ett exceptionellt bemötande och leverera service utöver förväntan. Arbetsuppgifterna i NK Kundservice är mycket varierande. Bland annat arbetar vi med hänvisning, allmänna kundfrågor, NK Nyckeln, försäljning av presentkort, Tax Free, svarar på kundmejl mm.  Den gemensamma nämnaren för alla arbetsuppgifter är service i världsklass, dels till besökare på NK och dels till avdelningarna. Genom ditt sätt att agera och vara ska du vara en ambassadör för varumärket NK mot våra kunder.    Vem är du? Vi söker dig som brinner för att ge service och drivs av mötet med människor. Att du som person också är positiv, har god samarbetsförmåga, är stresstålig och har viljan och modet att göra det där lilla extra för kunden. Du bör ha gedigen erfarenhet inom service, ex från handel, hotell eller turism samt värd/värdinneuppdrag.    Vi ser gärna att du har datavana, ett plus är om du har erfarenhet inom Voyado och Irex.   NK är en internationell och mångkulturell miljö så har du den bakgrunden är det ett plus. En fördel är om du har erfarenhet av att ha arbetat med starka internationella varumärken och aftercare service. Självklart måste du behärska både svenska och engelska obehindrat, du skall förstå våra nordiska språk och det är också bra om du talar ytterligare språk t.ex., mandarin, tyska eller franska.      Varmt välkommen att skicka in din ansökan till [email protected]   Sista ansökningsdag är den 21 april 2024.   Nordiska Kompaniet består av två varuhus, ett i Stockholm och ett i Göteborg. Varuhusen har en genomströmning av 14 miljoner besökare per år, och erbjuder ett brett sortiment med allt från mat och konfektyr till mode, accessoarer, leksaker, inredning kompletterat med caféer, restauranger och olika tjänster. När Nordiska Kompaniet grundades 1902 av Josef Sachs var ambitionen att varuhuset skulle vara en ”kommersiell och kulturell teater”. Ambitionen är fortfarande att Nordiska Kompaniet ska vara en scen för samtiden och erbjuda kunderna den mest inspirerande miljö för shopping och upplevelser. NK Service AB är ett dotterbolag till AB Nordiska Kompaniet, en operativ driftsorganisation för varuhusets gemensamma drift och servicefunktioner samt NK Skolan. AB Nordiska Kompaniet är i sin tur ett dotterbolag till Hufvudstaden AB. NK Service uppdrag är att leverera servicetjänster i världsklass till kunder, avdelningar och marknad. NK Service har ett operativt uppdrag att bemanna och ansvara för ett antal av varuhusens servicefunktioner såsom ex. Kundservice, varumottagning, bud & paket, miljöstation, städning, emballage. NK Service har två roller: Att själva eller genom samarbetspartners leverera tjänster enligt avtalet/bilagor samt föreslå utveckling och förändring av tjänster. Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons