OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida pn.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-25

Är du en person som motiveras av att hjälpa andra människor? I den här rollen erbjuder du hög och effektiv service och hjälper dina kunder inom offentliga myndigheter, kommuner och landsting med deras större IT-tekniska lösningar. Tietos servicedesk behöver växa med ytterligare medarbetare! Här får du möjligheten att jobba tillsammans med en ledare som besitter många års erfarenhet i branschen och ett stort fokus på att bygga ett team och utveckla personal! Information om tjänsten Som servicedeskspecialist kommer du främst att ge användarsupport och service till kunder gällande all typ av felsökningar eller kontohanteringar. Du ger även support till kunder relaterat till den hårdvara som används i kombination med företagets systemlösningar och applikationer. Arbetsuppgifter • Tillhandahålla proaktiv och lösningsorienterad support till våra kunder • Hantera inkommande samtal, e-post, chat och ärenden • Identifiera och lösa tekniska problem samt dokumentera dem korrekt • Samarbeta med teamet för att effektivt lösa ärenden Vi söker dig som: Har ett intresse för IT och en god teknisk förståelse. Du är duktig på att kommunicera och trivs bra i en roll som innefattar kundservice. Du talar och skriver obehindrat i det svenska språket samt är bekväm att kommunicera på engelska. Vi ser det som meriterande om du tidigare har erfarenhet av IT-support.  Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Arbetsplatsen förespråkar frihet under ansvar vilket kräver att du är självgående och kan ta egna initiativ såväl som du har en förmåga att samarbeta i grupp. Vidare krävs det att du kan arbeta under högt tempo och är lösningsfokuserad. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Östersund URVAL: Sker löpande KONTAKT: Stina Vidmark Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]  #Tieto #Servicedesk #IT #Support #Kundservice

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons