Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Arbetsbeskrivning
Vi söker ständigt efter personer som är serviceminded, tycker det är spännande och intressant med IT men som framförallt brinner för att hjälpa användare i sin vardag! Söker du din första möjlighet inom IT eller kanske har erfarenhet av IT-support sedan tidigare? Isåfall ser vi fram emot din ansökan för att bli del av vårt nätverk i Göteborg och finnas redo när rätt möjlighet dyker upp. Framförallt har vi uppdrag inom 1st line support men har även spännande möjligheter inom 2nd och 3rd line.
I rollen som 1st line support kommer du att supporta användare inom organisationen med diverse IT-relaterade problem. Dina primära arbetsuppgifter innebär att du supporterar användarna både via telefon och ett ärendehanteringssystem.
För att du ska trivas i rollen som 1st line support tror vi att du brinner för att vilja lösa problem för organisationens användare, antingen via telefon eller ärendehanteringssystem. Du tycker att det ska bli spännande och roligt att jobba i en IT miljö som hela tiden behöver utvecklas och förbättras. Du har ett genuint intresse av att vilja hjälpa både kollegor och användare till att göra ett bra jobb och för att nå uppsatta mål. Strukturer och noggrannhet är en självklarhet för dig liksom att kunna ha flera bollar i luften samtidigt.
Sista ansökningsdatum 2024-05-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
För 1st line support söker vi dig som:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.