OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-02-06

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Medarca har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Medarca en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget: Medarca har genom digitalisering och smarta tekniska lösningar för avsikt att förenkla vardagen bland annat inom hemtjänsten. Företaget har som långsiktigt mål att expandera inom Europa och har en vision att minska manuella rutiner och därigenom minska stress och oro bland personalen i det vardagliga arbetet. Medarcas vision är att vara en av de ledande aktörerna som erbjuder innovativa digitala skåp för enkel och säker hantering av medicin, mobiler, nycklar och cykelbatteri. Medarca sitter centralt i Malmö och här får du möjligheten att vara med på en spännande utvecklingsresa. Arbetsuppgifter: Rollen som teknisk support innefattar en bred roll med stort ansvarområde. Du har ansvar över all teknisk kontakt med Medarcas kunder vid och efter installation. Du utför tekniskt servicearbete ute på fält där du installerar, reparerar och hjälper företag att använda sin teknologi. Vidare har du ett stort kundansvar i rollen med daglig kundkontakt både på svenska och engelska. I rollen har du även ansvar för att uppdatera manualer, utbilda kunder och skapa nya stöddokument. • Ansvar över all teknisk kontakt via telefon, mejl och teams • Installera, reparera och sköta service ute på fält • Utbilda kunderna om Medarcas produkter • Planera och koordinera alla serviceuppdrag Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasieutbildning inom teknik eller naturvetenskap • Meriterande med eftergymnasial utbildning inom teknik • Erfarenhet av service, installation och reparation • Tekniskt intresse • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift • B körkort För att trivas i rollen är du en person med tekniskt intresse och god teknisk förståelse som aktivt söker nya utmaningar i ditt arbete. Du är självgående och tar egna initiativ i ditt arbete, och du trivs i en roll med ett stort ansvarsområde där fokus ligger på att hitta lösningar. Då inkommande ärenden och inkomna problem är en stor del av vardagen, är det viktigt att du har en utvecklad problemlösningsförmåga. I och med att ni är ett mindre team, är du hjälpsam och ställer alltid upp för att stötta andra. I rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Övrig information: Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överrenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons