Teknisk koordinator / Kundkoordinator

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2021-10-11
Sista ansökningsdag: 2021-11-08
Stad: Göteborg
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om tj�nsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 47 till och med vecka 1, du arbetar ej röda dagar. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company AB. Om f�retaget: Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Arbetsuppgifter: I rollen, som internt kallas för driftsanalytiker, har du en koordinerande och kundnära roll. Du arbetar inom tre olika områden vilka är nätdrift, nätleverans samt nätcenter. Du kommer bland annat att felsöka och utreda incidenter i fiber- och kopparnät, där du får in dina ärenden via ett ärendehanteringssystem. Du har daglig kontakt med kunder och tekniker, där viss dialog sker över telefon, där ditt ansvar är att agera samordnande länk mellan dessa två intressenter. I början av din anställning kommer du att få en gedigen introduktion kring systemen och tekniken. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom ett serviceinriktat yrke • Du har god datorvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska • Kunskap om koppar- och fibernät är meriterande Vi tror att du som söker tjänsten är en person med ett tekniskt intresse som trivs i en roll där du samarbetar med andra. Du trivs i en roll där du ge god service till andra och anstränger dig för att få fram en kundanpassad lösning. Att ta egna initiativ och bidra till att skapa resultat ser du som motiverande. �vrig information: Start: Vecka 47 eller vecka 48 Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Teknisk koordinator, kundtjänst, kundservice, support, koordinator, kund, kunddialog, kundkoordinator, teknisk administratör, analytiker, driftanalytiker, nätanalytiker, nätdriftsanalytiker, telekom, teknik, heltid, konsult, Göteborg

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 11 Dagar - 3 Månader
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela