Bygg erfarenhet, utveckla din kompetens och omsätt dina kunskaper i debit, kredit och moms i praktiken hos ett otroligt spännande bolag.
Om tjänsten
Nu söker vi på SJR dig som är ekonomistudent till vår kund i Stockholm. Uppdraget är start omgående och minst 1 år framåt. Därefter finns chans till förlängning alt. anställning hos kunden. Du behöver kunna jobba 2 dagar i veckan och vara på plats på kontoret.
Ansvarsområden
Arbetsuppgifter;
- Utläggsredovisning
- Löpande bokföring
- Behjälplig på leverantörsreskontran
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har minst 1 år kvar. Du har tidigare erfarenhet från administrativa eller liknande arbetsuppgifter. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska samt har lätt för att sätta dig inom i olika system.
Personliga egenskaper
För att trivas hos kunden är pålitlig, driven och prestigelös. Du är kommunikativ, självgående och ansvarstagande. Vidare arbetar du strukturerat, noggrant och effektiv samt att du sprider härlig energi omkring dig.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-12-23.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/11/konsult_interim_annons-10-2.png