Vill du leda ett team och utveckla processer som gör verklig skillnad?
Är du en naturlig ledare, en lagspelare och den som gärna är ”spindeln i nätet”? Då kan du vara vår nya Teamleadare för vår koncernövergripande trafikplanering.
Som Teamleadare får du en central roll i att skapa struktur, driva utveckling och leda ett team mot gemensamma mål. Du kombinerar operativ närvaro med strategiskt tänkande och bidrar till att både människor och processer fungerar på bästa sätt.
Hos oss får du möjlighet att påverka, förbättra och utveckla arbetssätt – samtidigt som du bygger en kultur där samarbete, tydlighet och engagemang står i centrum.
Om rollen
I rollen som Teamleadare – Central Trafikplanering & Kundservice har du det övergripande ansvaret för Trafikplanering & Kundservice. Du arbetar både operativt och strategiskt, leder det dagliga arbetet, säkerställer en effektiv planering och skapar goda förutsättningar för medarbetare och verksamhet att lyckas.
Du arbetar nära Trafikledning / trafikplanering & kundtjänst & fakturering, utvecklar rutiner och processer och leder organisationen mot gemensamma mål med fokus på kvalitet, arbetsmiljö och goda relationer – internt och externt.
Ditt ansvar omfattar bland annat
Dina resultat mäts genom verksamhetens kvalitet, trygghet, effektivitet och medarbetarnas utveckling – du är den som skapar förutsättningarna för att vi ska lyckas både här och nu och på lång sikt.