Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Supporttekniker
Skicka ansökan 6 dagar kvar
IT-support Supporttekniker
6 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om Infinity IT Consulting Infinity IT Consulting är ett konsultföretag inom IT och Management med en stark företagskultur och teamkänsla. Ditt välmående är vår framgång och vi menar att de bästa konsultaffärerna blir av och genomförs med stolthet när du som medarbetare mår som bäst, så gör även företaget och våra kunder det. Vi jobbar med IT-kunder och partners i hela Skandinavien inom både telekom, verkstadsindustrin, retail, sport & mode och många andra. Vi bygger teamet utifrån våra värderingar som genomsyrar hela företaget. Pannben – Viljan och förmågan att lösa uppgiften, ta ansvar och känna ägarskap, men alltid våga ta hjälp. Enkelhet – Vi krånglar inte till det, varken för oss själva eller för andra! Sunt förnuft och kundnöjdhet i fokus. Laganda – Vi ställer upp för varandra, gör varandra bättre och skrattar varje dag! Långsiktighet – Vi är besatta av att göra bra saker och saker bra, vi låter kortsiktiga vinningar stå tillbaka för långvariga affärsrelationer. Stolthet – Vi är rakryggade, på riktigt och vågar gå vår egen väg! Din IT-karriär kan starta hos just oss och vi ger förutsättningarna för det, eller så är du senior med många års erfarenhet och då ger vi utrymme för allt leda, kompetensutveckla och ge stöd åt våra mer juniora konsulter, och på det viset har vi en härlig mix i konsultteamet av olika utbyten i erfarenhet, intressen och kompetens. Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad Supporttekniker för ett uppdrag hos en av våra kunder i Sandviken. Du blir en del av ett lokalt IT-supportteam och arbetar nära användare och verksamhet för att säkerställa stabil och professionell IT-support. Om rollen Som Supporttekniker kommer du att arbeta med både första- och andralinjesupport och hantera ärenden via telefon, e-post, fjärrstyrning och vid behov på plats hos användare. Rollen innebär felsökning av klienter, system och applikationer samt hantering av konton och behörigheter. Du bidrar aktivt till att hålla en hög servicenivå och en smidig IT-miljö hos kunden. Den här rollen passar dig som trivs med problemlösning, uppskattar varierande arbetsdagar och har nära kontakt med användare. Du är trygg i din tekniska kompetens, har en positiv och serviceinriktad attityd och arbetar strukturerat med hög kvalitet. Kvalifikationer För att trivas i rollen bör du ha: Goda kunskaper i Windowsplattformen och M365 Erfarenhet av felsökning i Windowsmiljö, PC, kringutrustning och skrivare Erfarenhet av mobila enheter Erfarenhet av kontohantering i Active Directory och gärna MIM Grundläggande kunskaper inom nätverk och hårdvara God dokumentationsförmåga och stark kommunikation på svenska Minst tre års erfarenhet av liknande supportroll Servicekänsla, samarbetsförmåga och ett lösningsorienterat arbetssätt Arbetsuppgifter I uppdraget ingår bland annat: Användarsupport via telefon, e-post, remote och on-site Felsökning av PC-klienter, nätverk, applikationer och mobila enheter Kontoadministration och behörigheter (AD/MIM) Dokumentation enligt kundens rutiner Hantering av ärenden och incidenter Bidra till förbättringar i supportprocesser Ansökan Låter detta som rätt uppdrag för dig? Skicka gärna in din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor, kontakta [email protected] +46760565107

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-11
Antal platser 1