Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kvalitetssamordnare
Skicka ansökan 24 dagar kvar
Livsmedelsinspektör Kvalitetssamordnare
24 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Söker du ett utvecklande uppdrag inom livsmedelsbranschen, där får en viktig roll i att säkerställa en trygg, säker och hållbar produktion? Är du en person som gillar att få kombinera struktur, kommunikation och kvalitet? Vi söker en Kvalitetssamordnare till vår kund utanför Mönsterås!
Din roll

Som Kvalitetssamordnare blir du en nyckelperson av verksamhetens kvalitets- och ledningsarbete. Du arbetar nära produktionen och säkerställer att rutiner, standarder och regelverk följs, utvecklas och kommuniceras på ett tydligt sätt till medarbetarna. Du driver förbättringsarbete, tolkar krav och omsätter dem i praktiska lösningar, samtidigt som du skapar engagemang och tydlighet kring företagets kvalitets-, miljö- och hållbarhetsmål.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:

  • Uppföljning och dokumentation av avvikelser, ronder och kvalitetskontroller
  • Arbete med livsmedelssäkerhetsmål och planering av utbildningstillfällen
  • Medverkan i HACCP-arbetet, verifieringar och valideringar
  • Arbete med aspektlistor, riskbedömningar och intressentanalys enligt ISO 14001
  • Planering och genomförande av revisioner
  • Återkoppling av resultat, målstatus och förbättringsområden

Vem är du?

Vi söker dig som är en kommunikativ, pedagogisk och nyfiken person med ett öga för struktur och förbättringar. Du är ansvarstagande och ifrågasättande på ett konstruktivt sätt, och har ett intresse för att utveckla. Vidare ser vi att du har en grundläggande förståelse för hur produktion och ledningssystem hänger ihop.

För att passa i rollen ser vi att du:

  • Har god systemvana och grundläggande IT-kunskaper
  • Behärskar svenska och engelska språket väl i tal och skrift
  • Har tidigare erfarenhet från produktion eller kvalitetsrelaterade uppgifter

Bra att veta
  • Omfattning: Deltidstjänst med möjlighet till arbete på heltid. Uppdrag på cirka 6 månader.
  • Start: Omgående
  • Arbetstid: Dagtid

När du blir en av oss

Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.



Vad händer när du har sökt tjänsten?

För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Ebba Götberg på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-11
Antal platser 1
Hemsida Länk