Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Konsult inom värdepappersadministration och Cairo
Skicka ansökan 169 dagar kvar
Backoffice medarbetare
169 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi en konsult med erfarenhet av portföljsystemet Cairo för ett uppdrag med start omgående, initialt 6 månader.

Du kommer att bidra med kompetens inom värdepappersadministration samt arbete kopplat till systemintegration.

Arbetet innebär:

  • Löpande värdepappersadministration i Cairo
  • Stöd vid systemrelaterade frågor och integrationer
  • Kvalitetssäkring av flöden, transaktioner och rapportering

Kompetenskrav & erfarenhet

  • Tidigare erfarenhet av arbete i portföljsystemet Cairo
  • God förståelse för värdepappersadministration och finansiella instrument
  • Självständig, strukturerad och lösningsorienterad

Längd på uppdrag

Start omgående och konsultuppdraget löper initialt över 6 månader.

Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt.

Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.

För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-04
Antal platser 1