bli en del av ett team där vi jobbar med god service och hög kundnöjdhet i alla vår möten med såväl privatkunder som företagskunder. Samarbete ser jag som en framgångsfaktor och det är viktigt för hela kontoret. Som Kundrådgivare inom Sales & Service ges du möjligheten att både jobba lokalt och nationellt och för mig är det avgörande att vi jobbar som ett team för att nå individuella och gemensamma mål." Simon Jarl, din framtida chef
"I denna rekryteringsprocess...
kommer vi att använda AI-chatbot Hubert. Vänligen observera att en digital chattintervju är ett obligatoriskt stegi denna process."
Information kring processen av AI-chatbot Hubert Direkt efter att du har skickat in din ansökan, kommer du att få ett e-postmeddelande och SMS med en länk till vår AI-chatbot Hubert. Du uppmanas att genomföra chattintervjun så snart som möjligt, senast inom kommande 5 dagar.
Syftet med Hubert-intervjun är att ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sina kompetenser och erfarenheter. Vi vill också säkerställa att bedömningen sker på ett objektivt och strukturerat sätt utifrån den profil vi söker. Vi jobbar för en rättvis och transparent bedömning i rekryteringsprocessen.
GDPR & Integritet Din integritet är viktig för oss. All behandling av personuppgifter sker i enlighet med GDPR. Information om hur vi hanterar kandidaters personuppgifter hittar du här.
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2025-12-15.
Placeringsort: Mora
Rekryterande chef: Simon Jarl & Jenny Alfredsson
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
#LI-LB1