Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Handläggare till bostadsbolag
Ekonom Handläggare Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Vi på Future People söker en handläggare till vår kund i Farsta. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!

Vi söker en noggrann och serviceinriktad person som vill arbeta med helhetsansvar för hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll och tillval. Rollen innebär ett nära samarbete med hyresgäster, entreprenörer och kollegor, där du bidrar till en hög servicenivå och ett professionellt bemötande.

Arbetsuppgifter

  • Ge information, besvara frågor och ta emot beställningar från hyresgäster och kollegor
  • Beställa och tidsätta arbeten hos entreprenörer samt följa upp uteliggande beställningar
  • Hantera fakturor och ekonomisk uppföljning
  • Ta fram rapporter och underlag för budget, prognoser och prissättning av produkter
  • Driva och utveckla utbudet med fokus på kund och affär
  • Delta i upphandlingar och avtalsuppföljning samt hålla driftmöten med entreprenörer
  • Medverka i förbättringsarbete och utveckling av rutiner med kunden i fokus
  • Utföra registervård och statistikuppföljning i Fast2
  • Säkerställa uppdaterad dokumentation, utbud och prislistor
  • Delta i arbete med HLU- och tillvalsutställningar
  • Hantera arkivering av hyresgästavtal och beställningar
  • Bidra aktivt till att enheten uppnår sina mål

Obligatoriska krav

  • Erfarenhet av att arbeta i Fast2
  • Gymnasieutbildning
  • Kunskaper i ekonomi och analytiskt tänkande (minst 1 års erfarenhet eller utbildning)
  • Erfarenhet av beställnings- och avtalsadministration samt fakturahantering
  • Minst 3 års erfarenhet av kvalificerat kundtjänstarbete med eget ärendeansvar
  • Mycket god datorvana, inklusive erfarenhet av Excel och flera system ( minst 7 st)
  • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.

Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Omfattning: Heltid till den 31/10-2026

Start: Så snart som möjligt 

Sista ansökningsdagen: 5/12

Du söker tjänsten på futurepeople.se

Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-03
Antal platser 1
Hemsida Länk