Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kundservicemedarbetare till Bilia – Bli en del av vårt firstline team under
Skicka ansökan 27 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
27 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett engagerat och sammansvetsat team där vi tillsammans skapar en kundupplevelse i världsklass? På Bilia arbetar vi i ett gemensamt kundserviceteam – ONE Kundservice – där vi samarbetar oavsett vilket team vi tillhör, för att alltid möta kundens behov på bästa möjliga sätt.

Om rollen

Som Kundservicemedarbetare på Bilia är du en viktig del av vår centrala kundservice. Vi jobbar i olika team, Firstline och Secondline – men alltid med en gemensam vilja att göra skillnad i varje kundmöte.

Nu söker vi flera nya stjärnor till vårt Firstline-team under däcksäsongen! Tjänsten är en timanställning på 100% under en begränsad period, perfekt för dig som gillar högt tempo, vill utvecklas snabbt och vill bidra när kundflödet är som störst.

Dessutom finns det goda möjligheter till förlängning, vilket gör detta till ett utmärkt tillfälle att ta nästa steg i din karriär hos Bilia.

I rollen kan du komma att arbeta med:

  • Att ta emot inkommande samtal från kunder, vara Bilias röst utåt och ge professionell vägledning.
  • Bokningar av bland annat service, felsökningar, skadebesiktningar och däckärenden.
  • Hantering av inkommande chattar och mail.

Vi stöttar varandra vid arbetstoppar för att möta kundens behov och med hög kvalitet.

Vem är du?

För att trivas hos oss behöver du vara en lagspelare med stark servicekänsla och ett äkta engagemang för kundens upplevelse. Du känner dig trygg i både samtal och skrift, anpassar kommunikationen efter varje kund och trivs med ett varierat tempo där ingen dag är den andra lik. Du blir motiverad av att ha tydliga mål att jobba mot – både dina egna och teamets. Att se resultat och utvecklas tillsammans med kollegor ger dig energi och arbetsglädje.

Vi önskar att du:

  • Har minst gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av kundservice, gärna via telefon.
  • Är van vid att arbeta i digitala system.
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
  • Är strukturerad, ansvarstagande och flexibel i ditt arbetssätt.
  • Har en positiv attityd, är hjälpsam mot både kunder och kollegor, och gillar att arbeta mot gemensamma mål.

Det viktigaste för oss är vem du är som person. Din attityd, ditt engagemang och din förmåga att samarbeta – det är det som skapar riktigt bra kundservice.

Vad vi erbjuder

Hos Bilia blir du en del av ett framtidsinriktat och modernt företag där vi värdesätter utveckling, teamwork och kundupplevelser i toppklass. Här får du chansen att växa i en roll med variation, ansvar och möjlighet att göra verklig skillnad – varje dag.

Vi bryr oss om våra medarbetare och deras välmående. Därför erbjuder vi bland annat 5 000 kr i friskvårdsbidrag per år, så att du kan investera i din hälsa och må bra – både på och utanför jobbet.

Anställningsform, omfattning, placeringsort

Tjänsten är en timanställning på 100% med placering i Västerås, med start den 13 januari 2026 till 24 april 2026, chans till förlängning.

Arbetstiden är schemalagd på vardagar mellan kl. 07.00–18.00, enligt rullande schema.

Vi går igenom ansökningar löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vill du vara med och forma framtidens kundservice?

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-01
Antal platser 5
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Reparatör Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Underhållsmekaniker Kundtjänstmedarbetare
Idag
Tekniker Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Fältservicetekniker
24 nov