Är du intresserad av att arbeta i ett marknadsledande företag med många kundkontakter och en produkt som sprider glädje? Trivs du med att arbeta självständigt, ta ansvar och ge service i toppklass? Då är det dig vi söker!
Vi söker nu en Servicekonsulent (Service Operatör) till Ludvika för en tjänst på 100%, med provanställning som initial anställningsform. Rollen innebär främst arbete inne hos Hitachi, men du kan även komma att stötta på andra orter vid behov.
Om rollen
Som Servicekonsulent ansvarar du för att säkerställa den dagliga driften av Selectas kaffe- och varumaskiner ute hos våra kunder. Du fyller på, servar och sköter underhåll av maskinerna på egen hand, alltid med kundens upplevelse i fokus.
Du kommer att tillhöra vårt kontor i Ludvika, men har möjlighet att delvis utgå hemifrån.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vem är du?
Vi söker dig som tycker om att ge service, skapa glädje och arbeta praktiskt. Du kan ha erfarenhet från butik, kundservice, vård, leverans, serviceyrken – eller helt enkelt ett intresse för teknik och service.
För att passa i rollen ser vi att du:
Selecta erbjuder
Hos Selecta får du ett varierande arbete med stor frihet att forma din arbetsdag. Du möter många kunder och blir ofta dagens höjdpunkt – vår egen servicehjälte!
Vi erbjuder bland annat:
Ansökan
Låter rollen spännande? Varmt välkommen med din ansökan! Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan dock senast 2025-12-20.
Kontaktperson: Stefan Ångbäck [email protected]
Vi strävar efter en jämställd och inkluderande arbetsplats där olikheter ses som en styrka. Vi välkomnar alla sökande.
Om Selecta
Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snack-, kaffe- och dryckeslösningar – både på arbetsplatser och "on the go". Med ett starkt sortiment av varumärken i världsklass skapar vi glädje och stunder av paus, gemenskap och energi.
Selecta finns i 16 europeiska länder och har sitt huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter och är över 400 medarbetare. Läs gärna mer på vår hemsida.