Vill du vara med och göra skillnad inom medicinteknik och samtidigt utvecklas i en dynamisk, internationell miljö? Nu har du chansen att bli en av Essitys engagerade Operations Team på IQ Solutions
Uppdraget startar maj/juni och minst 12 månader med möjlighet till förlängning
Om tjänsten
Som Tech Support i 2nd line kommer du att:
- Arbeta med inkommande ärenden i vårt supportcenter via Zendesk
- Hantera både mjukvaru- och hårdvarurelaterade ärenden
- Utföra övervakning och firmware-uppgraderingar på våra enheter
- Ge lösningar och svar till våra interna kunder globalt
- Samarbeta och koordinera med 3rd line support för mer komplexa ärenden
Vem är du?
- Erfarenhet inom kundtjänst/support
- Eftergymnasial utbildning, relevant för tjänsten
- Junior, nyfiken och villig att lära
- Självständig, men trivs också med att arbeta i team
- Social, kommunikativ och inte rädd för att ta egna initiativ
- Van vid att jobba strukturerat i tekniska miljöer
- Bekväm med att kommunicera på engelska, både i tal och skrift
- Svenska och Engelska i tal och skrift
- Meriterande om du tidigare arbetat med medicintekniska produkter
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.