Är du en social, serviceinriktad och driven person som älskar att vara spindeln i nätet? Trivs du i en roll där du får välkomna besökare, hantera administration och skapa en positiv atmosfär på kontoret? Då är det dig vi söker!
Om tjänsten
Som kontorsreceptionist är du företagets första intryck och en viktig del av vår dagliga verksamhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
-Ta emot och välkomna besökare
-Hantera inkommande samtal och mejl
-Administrativa uppgifter såsom posthantering och bokningar
-Stötta kollegor och se till att kontoret fungerar smidigt
-Samt mycket mer!
Praktisk information:
Start: Juni 2025
Omfattning: 50%, arbetstider inte satta ännu men arbete är 4h per dag måndag-fredag
Läge: Hagaesplanaden 49, intill Nya Karolinska i Solna
Vem är du?
Vi söker dig som:
-Är social och trivs med att möta människor
-Har en stark känsla för service och gillar att lösa problem
-Är driven, självgående och tar initiativ
-Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Erfarenhet av reception, service eller administration är meriterande men inte ett krav – vi värdesätter din personlighet och inställning högt!
Välkommen med din ansökan!
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.