OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Är du en serviceinriktad och noggrann administratör som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Har du erfarenhet av teknisk support vid möten och en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt? Vill du arbeta i en roll där administration, service och teknik samverkar? Skicka in en ansökan redan idag!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör till vår kund, ett framstående läroverk beläget i centrala Göteborg. Du utgår från kontoret med möjlighet till distansarbete en dag i veckan.
Dina arbetsuppgifter
Att arbeta som administratör innebär en varierad roll med fokus på service och struktur. Huvuduppgifterna inkluderar enklare teknisk support vid presentationer och virtuella möten, utbildnings- och forskaradministration samt personaladministration i samarbete med HR.
Vidare ingår bokning av resor och logi, catering till möten och konferenser, inköp av kontorsvaror, arkivering i ett diarieföringssystem samt hantering av tillträdesbehörigheter.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen bör du vara positiv, noggrann och lösningsorienterad med förmåga att skapa tydliga rutiner och arbeta effektivt utan att kompromissa med service. Flexibilitet och förmåga att prioritera är avgörande, då arbetet innebär dagliga omställningar och rörelse mellan olika arbetsplatser. Hög administrativ förmåga, samarbetsvilja och relationskompetens är centrala egenskaper som behövs för rollen, liksom förmågan att arbeta både självständigt och i grupp.
Är du vår nästa administrativa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2026-08-31. Start 2025-05-05.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Anna Hommerberg som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35105 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Du kan nu använda ditt nya lösenord för att logga in