Arbetsbeskrivning
Kundtjänstmedarbetare till vår konsultverksamhet
Vi ser nu en ökad efterfrågan på kundtjänstmedarbetare som är öppna för konsultuppdrag.
Vanligt förekommande uppgifter är att hantera kundförfrågningar, supportärenden och administrativa uppgifter för att säkerställa hög service och nöjda kunder.
Du blir en del av ett team som arbetar affärsmässigt för att stärka kundrelationer och förbättra kundupplevelsen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Besvara inkommande samtal, mejl och chatt från kunder
- Hantera kundärenden och felsökning
- Administrera och registrera kunduppgifter i system
- Ge support och vägledning kring produkter och tjänster
- Arbeta kontinuerligt för ökad kundnöjdhet
Vi söker dig som beskrivs som följande:
- Serviceinriktad och positiv
- Lösningsorienterad
- Strukturerad och bra på att prioritera
- Lagspelare
Du kommer att bli anställd som Temp-Team konsult initialt och har ofta mycket goda möjligheter att gå över till en tjänst direkt hos våra kunder efter avtalad period.
Som konsult erbjuds du naturligtvis goda villkor i enlighet med rådande avtal.
För frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef/rekryterare Johan Friberg på
[email protected].
Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail.
Bifoga CV vid ansökan och skriv några rader om varför detta kan passa dig.
Välkommen med din ansökan!