Lager- och orderkoordinator
Skicka ansökan 35 dagar kvar
Orderkoordinator
35 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du en noggrann och strukturerad person med intresse för lager och orderhantering? Vill du arbeta i en central roll inom ett företag som är ledande inom larm- och IoT-lösningar? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Vi söker nu en Lager- och orderkoordinator till vår partners centrallager i Göteborg. Här får du en varierad roll där du hanterar hela orderflödet – från ordermottagning till plock, packning, fraktbokning och tullhantering. Du arbetar med tekniska produkter och säkerställer att varje leverans är korrekt och konfigurerad innan den skickas ut till företagskunder i olika delar av världen. Givet att bolaget tillhandahåller tekniska produkter, förväntas man utföra enklare konfigureringar av larmsändare.

Sammanfattningsvis innebär ditt arbete att:
  • Ta emot och hantera interna order från säljkontoren.
  • Planera, plocka och packa produkter.
  • Boka frakt och hantera tullprocedurer.
  • Utföra enklare montering och konfigurering av larmsändare, inklusive inkoppling och nätverksuppkoppling.
  • Använda ledstaplare för att ta ner produkter från höga hyllor vid behov.
  • Arbeta i affärssystemet Business Central och använda Microsoft Office, särskilt Excel.
Vi söker dig som:
  • Har truckkort och erfarenhet av att arbeta med lager eller logistik.
  • Har en förståelse för logistikkedjan och fraktflöden.
  • Trivs i en arbetsmiljö där du kan fokusera på dina arbetsuppgifter och arbeta självständigt.
  • Har god datorvana och gärna erfarenhet av affärssystem, exempelvis Excel och Business Central.
  • Kommunicerar obehindrat på svenska och har grundläggande kunskaper i engelska.

För att lyckas i rollen tror vi att du beskriver dig själv som noggrann, lösningsorienterad och självgående. Du ser ett värde i att ta stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter, där du kommer ansvara för hela orderflöden. Vi tror också att du är prestigelös och gillar att få saker gjorda, när ordrarna är packade stöttar du gladeligen upp där det behövs.

Om anställningen

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start. Uppdraget är inledningsvis på 6 månader och ambitionen är gå över till vår partner givet att samarbetet fungerar bra.

Placering: Göteborg Arbetstider: 07:00–16:00, med viss möjlighet till flextid Start: Omgående eller enligt överenskommelse Anställning: Konsultuppdrag på 6 månader med chans till överrekrytering

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lä

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-19
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Innesäljare Reservdelsman Reservdelsäljare Butiksmedarbetare Reservdelspersonal
4 mars
Packare Plockare Samordnare Truckförare Lagerarbetare Godsmottagare Logistikassistent Logistikkoordinator
17 mars
Sommarjobb Inköpare Inköpsplanerare Inköpsassistent Sommarassistent
Idag