Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Sälj- och Administrationsstöd
Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Är du en person som trivs med struktur och administration, samtidigt som du har ett sinne för affärer och service? Har du lätt för att skapa goda relationer och gillar att arbeta i team? Just nu söker vi en driven och engagerad person som vill ta sig an en varierande roll där struktur, kvalitet och kundfokus är i centrum. Dina arbetsuppgifter I denna tjänst kommer du att spela en central roll i att stötta vårt säljteam och säkerställa att våra kundflöden hanteras smidigt. Du ansvarar för att kvalitetssäkra leveranser, hantera administration och bistå kunder och kollegor i olika delar av processen. Rollen innebär både operativt och strategiskt arbete, och du får möjlighet att växa i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Delta i kundmöten med fokus på uppföljning, service och identifiering av nya möjligheter. Ansvara för administration kopplad till leveranser och logistikflöden. Fungera som ett stöd till säljare och kunder för att säkerställa hög kvalitet och smidiga processer. Bygga långsiktiga kundrelationer och identifiera affärsmöjligheter tillsammans med teamet. Din bakgrund/Dina egenskaper Vi söker dig som: Har en strukturerad och lösningsorienterad inställning. Är kommunikativ och har förmåga att skapa goda relationer, både internt och externt. Trivs med administrativa arbetsuppgifter och har öga för detaljer. Gillar att arbeta i team och ser värdet av samarbete för att nå gemensamma mål. Kvalifikationer: Minst gymnasieutbildning. Erfarenhet av administration och kundnära arbete, gärna inom försäljning eller service. Grundläggande kunskaper i Office-paketet. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Information och kontakt För mer information eller frågor kring tjänsten kontakta Viktor Nyström 0470 - 34 83 71. Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-13
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Kundbokare Resebokare Resesäljare Resekonsult Supportagent Bokningsagent Kundadministratör Reseadministratör Teknisk kundtjänst Kundtjänstansvarig Kundtjänstassistent Kundtjänstrådgivare Kundtjänstspecialist Kundtjänsthandläggare Kundtjänstmedarbetare Teknisk kundtjänstmedarbetare Administrativ kundtjänstmedarbetare
24 mars
Säljare Kundvärd Receptionist Medlemsrådgivare Receptionspersonal Servicekoordinator Kundtjänstmedarbetare Säljande administratör
11 apr