Kundtjänstmedarbetare till samhällsnyttigt Contact Center
Skicka ansökan 82 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
82 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du göra skillnad i människors vardag och samtidigt utvecklas i en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö? Vi söker nu engagerade och lösningsorienterade kundtjänstmedarbetare som vill bli en del av vårt professionella team och bidra till att skapa värde för våra samhällsviktiga kunder.

Om rollen

Som kundtjänstmedarbetare hos oss är du en viktig del av ett sammansvetsat team som stöttar kunder dygnet runt via telefon, mejl och chatt. Vi arbetar inte med telemarketing eller försäljning – fokus ligger helt på att ge stöd, support och service av högsta kvalitet till våra kunder. Du kommer att arbeta med varierande och meningsfulla uppgifter där varje dag erbjuder nya utmaningar. Med stöd från kunniga och hjälpsamma kollegor säkerställer vi att du har rätt förutsättningar för att lyckas och trivas i din roll.

Vem är du?

Vi söker dig som:

  • Talar och skriver flytande svenska (krav) och har grundläggande kunskaper i engelska, både i tal och skrift (krav).
  • Har god datavana och förmågan att snabbt kunna sätta dig in i nya digitala verktyg och system vilket är en merit då vi arbetar i våra kunders system.
  • Trivs i ett högt tempo och har ett naturligt driv att hjälpa människor genom att lösa deras problem effektivt och professionellt.
  • Är skicklig på att hantera administrativa uppgifter och har lätt för att ta till dig ny information.
  • Uppskattar variation i arbetet, där ingen dag är den andra lik.
  • Är självgående och ansvarstagande, samtidigt som du värdesätter lagarbete och gemensamma mål.

Erfarenhet inom kundservice är meriterande men inget krav – vi söker rätt person med rätt inställning!

Vad vi erbjuder

Hos oss blir du en del av ett prestigelöst och sammansvetsat team med 34 kompetenta kollegor som tillsammans levererar service i toppklass. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra skillnad varje dag. Här stöttar vi varandra, firar framgångar tillsammans och arbetar mot ett gemensamt mål – att bidra till ett tryggare samhälle.

Praktisk information

Tjänsten är placerad på vårt moderna huvudkontor i Piteå, med en sysselsättningsgrad på 75–100%. Anställningen börjar den 7 april 2025 och pågår till den 31 augusti 2025, med möjlighet till förlängning.

Vi genomför rekrytering löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 1 april 2025.

Om YouCall

YouCall Sverige AB, en del av SOS Alarm, är ett samhällsnyttigt Contact Center som erbjuder tjänster inom kundtjänst, support, felanmälan och växeltjänster. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en organisation som värdesätter kvalitet, engagemang och utveckling. Vi är idag 68 medarbetare som tillsammans skapar värde för våra kunder och samhället.

Läs mer om oss på www.youcall.se och ansök via vår hemsida.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-09
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 10
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Innesäljare Ordermottagare Reservdelssäljare Kundansvarig säljare Kundtjänstmedarbetare Customer Success Manager
19 dec