Vill du bli en del av vår kunds internationella supportteam i Göteborg? Vi söker en serviceinriktad och proaktiv person som vill arbeta med kundsupport för olika internationella marknader. Om du vill vara en del av denna dynamiska arbetsplats, välkomnar vi din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Som kundtjänstspecialist kommer du att hantera inkommande samtal och mejl från både kunder och användare. Dina arbetsuppgifter inkluderar att registrera och administrera kundförfrågningar samt uppföljning av ärenden. Du kan också komma att hantera klagomål som uppkommer från företagets kunder.
När du kliver in genom dörrarna till kontoret kommer du genast att få ett varmt välkomnande av dina kollegor, som alla är angelägna om att få dig att känna dig hemma och som en del av teamet. Företaget har en avslappnad atmosfär och uppmuntrar till skratt och en positiv kultur på arbetsplatsen. I denna roll kommer du att ha möjlighet att utveckla dina färdigheter inom både support och tekniska produkter.
För att lyckas i denna roll bör du kunna bygga goda relationer med både kunder och kollegor. Du är en lagspelare med stark empatisk förmåga som trivs i en tempofylld miljö. Du behöver ha ett analytiskt och pedagogiskt förhållningssätt för att kunna ge utmärkt kundservice. Grundläggande IT-kunskaper och förmåga att arbeta i flera olika system samtidigt är också ett krav.
Du erbjuds
- Möjlighet att arbeta i en internationell miljö inom ett innovativt företag.
- Chansen att bli en del av företagets resa och utveckling.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning eller har ett annat jobb på 50 %.
- Tidigare har arbetat med kundsupport eller service med gäster.
- Talar och skriver franska och engelska flytande, då detta krävs i det dagliga arbetet.
- Har grundläggande IT-kunskaper.
Det är meriterande om du har
- Andra språkkunskaper, särskilt om det är svenska.
- Erfarenhet av teknisk support.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Ansvarstagande
- Energisk
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.