Flexibel kontorsassistent till spännande bolag i Liljeholmen
Skicka ansökan 36 dagar kvar
Mood Manager Kontorsassistent
36 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenMiddlepoint söker nu en serviceminded och energisk allt-i-allo inom kontorsservice till en av våra kunder - ett anrikt bolag inom finansbranschen som jobbar med betalningslösningar. Detta innebär att du är anställd hos oss på Middlepoint och arbetar ute hos vår kund i Liljeholmen. På detta uppdrag får du chansen att jobba i ett serviceteam om fem personer i en professionell och affärsmässig miljö. Alla i teamet har sina ansvarsområden, men hjälps självklart åt och jobbar tillsammans för att leverera förstklassig service. I din roll kommer du jobba med allt ifrån konferensservice, internservice och receptionsarbete och dina arbetsdagar kommer se olika ut, anpassade efter var i verksamheten du behövs. Hela teamet sprider härlig energi och är mycket uppskattat på kontoret - här levererar vi service på hög nivå!

I denna roll jobbar du proaktivt och varierat med bland annat:

  • Agera mood-manager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
  • Ta emot och hantera beställningar av luncher, frukostar, blombuketter
  • Telefon och mail
  • Handla frukt, fika etc.
  • Duka upp och förbereda inför möten
  • Bemanna receptionen
  • Hantera post/paket vid behov
  • Rondering i huset och bland annat fylla på kaffestationer, koppar samt tömma diskmaskiner
  • Övriga kontorsrelaterade arbetsuppgifter

Vem är du?Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt, lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Vidare tar du dig an dina arbetsuppgifter på ett prestigelöst och positivt sätt. Vi ser gärna att du är en energisk person som trivs bra i att jobba i team och gillar att jobba varierat.

Krav för tjänsten:

  • Du har jobbat med service tidigare
  • Erfarenhet av Office-paketet
  • Du talar flytande svenska och engelska
  • Avslutad gymnasieexamen

Anställningen Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 60%-100% Start: OmgåendeArbetstider: tisdagar, onsdagar, torsdagar cirka 08:00-17:00. Det kan finnas möjlighet att jobba även måndagar och fredagar på ett av våra andra uppdrag inom reception och konferens.

Vi genomför bankgrundskontroller på slutkandidater inför anställning.

Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-23
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec
Assistent Receptionist Administrativ assistent
23 dec
Assistent Administratör Administrativ assistent
23 dec