Har du ett intresse för kundsupport och teknik, och letar efter ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av studierna? Verifone, en global ledare inom betalningsindustrin med över 30 års erfarenhet erbjuder en spännande möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier. Är du redo att bli en del av derasresa?
Som teknisk supportmedarbetare på deltidblir du en del av Verifonestekniska supportteam och hjälper deraskunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner. Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i derasärendesystem (JIRA).
Din profilVi söker dig som trivs med att hjälpa kunder, har ett starkt kundfokus och gillar att prata med människor. Du kommer att få en grundlig utbildning i Verifones system och produkter för att kunna känna dig trygg i rollen, men ett tekniskt intresse är en stor fördel. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, vilket innebär att du får möjligheten att lära dig nya saker och hålla dig uppdaterad om de senaste teknologierna och betalningslösningarna.
Verifones löfteVerifoneerbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Domär ett team av goda kollegor som respekterar varandra. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har.
Tjänsten är beräknad att starta omgåendeoch dina arbetstider kommer att varieramellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Det är en deltidsanställning på cirka 20h i veckan och du ska även kunna arbeta mer under semestertider. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad.
Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!