Customer Support
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Customer Support
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Företaget

Servistore erbjuder sedan 2006 tjänsten Self Storage till privatpersoner och företag. Vi har idag anläggningar på en mängd platser runt om iSverige som alla hanteras av vår support i Linköping. Vår tjänst är helt digital, vilket vi var först ut i Europa att erbjuda inom vår bransch.

Arbetet

Vi söker en person till vår supportavdelning, vilket är det team som har hand omalla kundkontakter. Vi har kontakt med kunder och intressenter via telefon och mail där vivägleder i val av tjänst, ger information, löser problem och hjälper kunderna att få mesta möjliga värde av tjänsten.

I vår support spenderar du inte helaarbetsdagen med kundkontakt, utan den består minst lika mycket av andra uppgifter. Du kommerockså att arbeta medadministrativa uppgifter, tekniska lösningar kopplat till verksamheten och annat. Teamet har dels löpande rutiner som fördelas mellan medlemmarna veckovis, men även individuella ansvarsområden.

Din profil

Vi söker dig som ärlyhörd och nyfiken i ditt möte medmänniskor. Du gillarutmaningen i att ge riktigt bra service samtidigt som du säkerställer att din leveransleder till framgångförbåde kunden och verksamheten.

Du trivs med att samarbetaoch det är naturligt för dig att vara engagerad och ta ansvar. Du är teammedlemmen som aktivttar dig an arbetsuppgifter, gillar utmaningar, hjälper till och bidrar till er gemensamma framgång.

Du gillar att arbeta i en verksamhet där det finns tydliga arbetssätt att följa som hjälper dig att driva ditt arbete framåt och få saker gjorda. En bra arbetsdag för dig är varierad med en mix av rutinmässiga och oplanerade arbetsuppgifter.Det här kan du:

- Ge riktigt braservice, troligen har du jobbat med det en tid och utvecklat din kunskap.

- Kommunicera välformulerat i både tal och skrift. Främst på svenska, men även grundläggande engelska.

- Behärska att arbetamed Teams, Outlook, Excel och affärssystem som dagliga arbetsredskap. Det är starkt meriterande om du tycker omtekniska lösningaroch ser positivt på att arbeta iett bolag där tekniken är en av framgångsfaktorerna.

- Arbeta administrativt, vilket hos oss kräver både förmåga att arbeta strukturerat och noggrant, men också förmåga att följa instruktioner och självständigt lösa problem.

- Köra bil, men du behöver inte ha tillgång till en.

Arbetstider och arbetsplats

Vi erbjuder intemöjlighet till distansarbete i den här tjänsten. Däremot har vi ett trevligt och socialtkontor på centralt läge nära resecentrum i Linköpingdär du både har dina närmsta kollegor samt andra arbetskamrater.

Arbetstiderna är vardagar 8-17, men i supporten jobbar du även helger ungefär en gång i månaden. En helg består av totalt 8 h arbetstid och du har därmed en ledig dag i veckan därpå istället. Det finns möjlighet att nyttja flextid i samråd med teamet, men om du söker mycket flexibla arbetstider kommer vi inte att kunna möta det.

Övrigt

Tjänsten är tillsvidare med start under våren 2025. Vi tillämpar provanställning 6 månader.

Ansökan och process

Vi tar emot ansökningar t.o.m. 26 januari.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Tekniker IT-konsult IT-samordnare Nätverkstekniker Customer Support IT-administratör IT-projektledare It-supporttekniker
13 dec