Rollen som kundtjänstmedarbetare:
I denna avgörande roll kommer du att vara den första personen som våra kunder får kontakt med, och därför är det viktigt att du är engagerad och intresserad av att hjälpa dem att få den bästa möjliga upplevelsen.
Du kommer att vara ansvarig för mejl, ta emot samtal från våra potentiella kunder och boka in möten till våra fantastiska säljare. De flesta kundmöten bokas upp av kunder som ringer in till oss men du kan även behöva generera egna leads. Dock är behovet av detta normalt endast under säsong där det är lägre intresse för att lägga om taket kanske ca 1–2 månader om året.
Man behöver inte ha erfarenhet inom takbranschen - vi letar efter någon som är villig och intresserad av att lära sig nya saker och utvecklas.
Vi söker dig som:
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och trivsel är i fokus. Med trevliga och stöttande kollegor skapar vi en familjär och rolig arbetsmiljö.
Vi ser till att alla nya medarbetare får en bra introduktion och onboarding för att komma in i arbetet på bästa sätt. Dessutom har vi tydliga arbetsuppgifter och en tydlig struktur, vilket möjliggör ett effektivt arbete.
Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där framgångar firas.
Skicka in din ansökan redan idag!