Arbetsbeskrivning
I arbetet kommer du att vara i kontakt med våra kunder via telefon, e-post och chatt. I tjänsten ingår att hjälpa våra kunder med service och produktfrågor, men även hantera order-, frakt- och fakturafrågor samt produktadministration. Det tillkommer även arbete med att skapa content och på olika sätt förenkla för kunder att hitta rätt produkt. Tjänsten passar dig som vill jobba brett inom e-handel med kundservice och content. Vi ser gärna dig som vill växa i rollen och med tiden eventuellt kan ta ansvar för ett kundserviceteam.
Du ska vara en positiv, ansvarstagande, beslutsam och lösningsfokuserad person som är engagerad och tar egna initiativ. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på både svenska och engelska (andra nordiska språk är meriterande). Vi ser att du har erfarenhet från kundtjänst och ehandel. Intresse och erfarenhet inom mat - speciellt delikatesser eller dryck - är också meriterande.
Vi ser att du är en glad person som tillför energi och positivitet till gruppen. Du gillar att vara noggrann, effektiv och ha god datorvana. Självklart vill du, precis som vi, överträffa kundens förväntningar beträffande service.
Vi är mest fokuserade på att hitta dig som har mycket hög servicekänsla och engagemang. Du kommer att jobba med en mindre grupp engagerade människor som är fokuserade på att skapa Sveriges (och med tiden Nordens) bästa onlinehandel för delikatesser och mat som skapar glädje. För oss är kulturen och personkemin helt avgörande och det är viktigt att vi hittar dig som passar in hos oss, och vill växa med oss.
Intervjuer kommer att ske löpande och vi ser gärna att du har möjlighet att börja omgående. Skicka din ansökan till
[email protected]. Bifoga personligt brev, CV eller liknande meritförteckning.
- Placeringsort: Stockholm.
- Tjänst Heltid. Tillsvidareanställning.
- Tillträde: Omgående.
- Ansökan skickas till [email protected]