Är du en erfaren ekonomiassistent som har arbetat i Business central tidigare? Vill du komma in på ett trivsamt bolag och arbeta brett i hela reskontraflödet? Då ska du fortsätta att läsa nedan.
Om tjänsten
Nu söker vi på SJR dig som är en erfaren ekonomiassistent och som tidigare har arbetat i BC. Uppdraget är start omgående och ca 6 månader framåt. Kunden sitter centralt i Stockholm och du kommer tillsammans med 2 kollegor arbeta bort en stor backlog i hela reskontraflödet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Utläggshantering
Kundreskontra
Inbetalningar och utbetalningar
Bankavstämningar
Leverantörsreskontra
Lämplig bakgrund
Du är en erfaren och trygg ekonomiassistent som har arbetat i BC tidigare. Du har arbetat i ovanstående arbetsuppgifter i minst 3 år tidigare. I denna roll behöver du ha en bred kunskap i Excel.
Personliga egenskaper
Hos kunden ställer det krav på att du är noggrann och har ett öga för detaljer. Vidare är du en pålitlig och anpassningsbar person som har lätt för att driva ditt eget arbete framåt. Hos kunden arbetar man prestigelöst och flexibelt med en härlig energi.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-12-21.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.