Customer Success till StepLock med placering i Mellansverige
Skicka ansökan 35 dagar kvar
Account Manager
35 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill ge våra kunder den bästa starten med sina nya passersystem!

Placeringsort: I denna roll kommer du främst att arbeta mot kunder i Mälardalen och du bör därför bo i mellansverige. Vi har kontor i Västerås, men möjlighet finns att utgå från hemmakontor.

StepLock är ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom säkerhetsbranschen. Vi tillverkar och producerar produkter som helst inte ska märkas av, men som fyller en viktig funktion i vardagen – elektriska lås och passersystem. Varje dag ska våra produkter säkerställa säkerhet, trygghet och tillgänglighet i hela samhället.

StepLock Access är ett dotterbolag till StepLock. Här utvecklar och tillverkar vi ett modernt cloudbaserat passagesystem. samt säkerställer att våra kunder får förstklassig service och support.

Vi är mitt inne i en mycket spännande och expansiv fas och söker nu en Customer Success. CS har en viktig roll inom företaget med ansvar för både befintliga och potentiella kundrelationer samt leveranser. CS träffar kunderna och tar reda på deras behov. I rollen som CS behöver du ha kunskap och erfarenhet av projektledning, yrket innefattar bland annat support, problemlösning, att bygga relationer med nya kunder, behovsanalys och merförsäljning.

Vad kan vi erbjuda?

Vi välkomnar dig till ett företag med ambitiösa tillväxtmål och starka ekonomiska förutsättningar. Vi erbjuder ett utmanande och kreativt arbete med stora möjligheter till personlig utveckling. Stämmer nedanstående kvalifikationer in på dig så är vi övertygade om att du kommer att bli en viktig del i vårt team!

Vet du vad det innebär att installera ett passersystem?

Kanske arbetar du med att driftsätta passersystem idag, eller är du kanske installations-/projektledare Säk? Om du känner dig redo att bli en del av ett super-team som utmanar dagens passermarknad, så är det dig vi söker!

Arbetsbeskrivning

Du kommer att ansvara för att våra säljare inom access får ett bra stöd i försäljningen samt att våra
återförsäljare får det stöd de behöver i samband med installationsprocesser och driftsättning.

Andra arbetsuppgifter är:

  • Onboarding hos nya återförsäljare/installatörer

  • Projektering/planering tillsammans med installatör

  • Onsite vid installation

  • Onsite support vid problem

  • Stöd vid aktivering av system

  • Stöd vid administration

  • Teknisk expert vid mässor

  • Delaktig i framtagandet av korrekt dokumentation för den svenska marknaden.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet inom installation och driftsättning av passersystem. Du är en social och strukturerad person som har en lösningsfokuserad inställning och ett genuint intresse för kundvård.

I tjänsten ingår ett antal resdagar med ev. övernattning då teknisk utbildning på plats hos återförsäljare är en del av jobbet. B-körkort är därför ett krav.

Välkommen med din ansökan!

Låter det här som en tjänst för dig? Vi går igenom ansökningarna löpande och rollen kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt person, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Startdatum:
Efter överenskommelse

Anställningsform:
Tillsvidareanställning 100 %

Sista ansökningsdag:
Tillsätts så fort vi hittat rätt person

Vid frågor kontakta:
Fredrik Skoog
[email protected]

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-11
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Luleå
Heltid
Säljare Sales Coach Sales Agent Head of Sales Försäljningschef Area Sales Manager Key Account Manager
2 dagar sedan
Malmö
Heltid
Logistiker Sales Executive Försäljningschef
22 dagar sedan
Solna
Heltid
Säljare Förvaltare Kundansvarig Affärsutvecklare Teknisk förvaltare Fastighetsförvaltare Projektledare koordinator
9 dagar sedan
Lund
Heltid
Regionchef Konsultchef Divisionschef Försäljningschef Affärsområdeschef
Idag