Ditt uppdrag I rollen som VD-assistent kommer du vara en central punkt i bolaget och främst supportera VD:n i det dagliga arbetet för att se till att hans arbetsdagar flyter på smidigt, samtidigt som du bidrar till att skapa struktur och effektivitet i organisationen. Hos Assemblin El värdesätter vi ett prestigelöst arbetssätt där enkelhet och praktisk problemlösning genomsyrar verksamheten. Här arbetar vi nära verkligheten, och rollerna i företaget formas av både engagemang och viljan att bidra där det behövs.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Rollen kommer innefatta 50 % support mot VD:n och 50 % administrativa uppgifter. Du kommer att utgå från Assemblin Els kontor i Göteborg (Västra Frölunda), och arbetstiden är 07-16. Du rapporterar till VD:n.
Din bakgrund För att lyckas i rollen som VD-assistent ser vi att du har:
Det är meriterande om du har B-körkort.
Om Assemblin Assemblin El är ett av Sveriges ledande elinstallationsföretag. Assemblin El erbjuder heltäckande och hållbara lösningar för allt inom el – projektering, installation och service.
Assemblin El är ett av Sveriges ledande elinstallationsföretag. Vi erbjuder heltäckande och hållbara lösningar inom el – från projektering och installation till service. Bolaget erbjuder även spetskompetens inom fastighets- och industriautomation, säkerhet, kraft samt data och telekom. Vi finns nu på närmare 80 orter i Sverige. Omsättningen är cirka 7 000 MSEK och vi är 3 500 medarbetare. Läs mer om oss på https://www.assemblin.com/sv/
Låter det intressant? I den här rekryteringen samarbetar Assemblin El med Wise Professionals, The Pace. För att säkerställa en objektiv och icke-diskriminerade rekrytering kommer du att få genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna process. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Elin Eriksson, [email protected] eller Rekryteringskonsult Abdullah Uzunel [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!