Executive Assistant till Ecogain
Ecogain
Stockholm (Distans) Heltid
Skicka ansökan 40 dagar kvar
Assistent Koordinator Executive Assistant
40 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett meningsfullt jobb där ingen dag är den andra lik ochdessutom i en snabbväxande organisation som arbetar för den gröna omställningen? Ecogain söker nu en operativ och självgående Executive Assistantsom kommer stötta vår ledningmed deras dagliga uppgifter.

Om Ecogain

Vi är ett ledande och snabbväxande kunskapsföretag med fokus på klimatomställningen i allmänhet, och biologisk mångfald i synnerhet. Vi utvecklar ständigt nya, innovativa lösningar som stödjer hållbar markanvändning. Ecogains styrka är att vi behärskar kundens hela värdekedja – från strategiskt arbete på koncernledningsnivå, till projektutveckling och direkta åtgärder på land och i vattenmiljöer.

Ecogain består av cirka 100 medarbetare som kännetecknas av lärande, lösningsfokus och samarbete. Vi har centralt placerade kontor i Umeå, Östersund, Stockholm, Göteborg, Kristianstad, Växjö och Malmö.

Placeringsorten för denna tjänst är Stockholm.

Hur du kommer göra skillnad hos oss:

Som Executive Assistant hos Ecogain blir du en nyckelspelare för att stödja VD och vice VD i att uppnå företagets mål. Din roll kommer varadynamisk medarbetsuppgifter inom flera olika arbetsområden.

Affärsutveckling

  • Förstå affärsmål och prioriteringar för cheferna och proaktivt hjälpa till att driva dessa framåt.
  • Assistera i säljarbetet genom att ta fram underlag, identifiera kunder att kontakta ochfölja upp försäljningsaktiviteter
  • Identifiera möjligheter att bygga chefernas nätverk och därigenom öka företagets chanser till affärer och intressanta samarbeten
Ledningsstöd
  • Stödjaledningmed samordning,möteskoordinering och dokumentation
  • Förberedelse av mötesmaterial, presentationer och protokoll.
  • Projektledning av interna projekt och uppföljning av deadlines.
Administration
  • Ansvara för att hålla chefernas kalendrar uppdaterade, inklusive bokning av interna och externa möten samt kommunikation med kunder och interna team.
  • Hantera och dokumenterakänslig information
  • Bokning och koordineringav resor
Vi söker dig som
  • Har minst 4 års erfarenhet av en liknande roll som Executive Assistant, koordinator, VD-Assistenteller liknande.
  • Har några års erfarenhet från andra yrkesroller, gärna i en flexibel och dynamisk miljö.
  • Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Är van vid att arbeta med flera digitala verktyg och system.
  • Har en positiv attityd, är lösningsorienterad och tycker om att arbeta flexibelt i en miljö där prioriteringar kan förändras.
  • Att varaprestigelös ochsjälvgående är en självklarhet för dig.
  • Trivs med att skapa struktur och att ligga steget före.
  • Vill arbeta 100% eller 75%.

Lönespannet för denna roll är: 36.000-45.000 kr i månaden.

Varför ska du arbeta hos oss?

Hos oss på Ecogain får du möjligheten att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö tillsammans med några av de mest engagerade och kunniga experterna inom sina områden. Våra kollegor är disputerade ekologer, projektledare, landskapsarkitekter, fältrinriktade biologer, strateger, geovetare, miljövetare, ingenjörer, jurister, GIS-analytiker och många fler. Tillsammans delar vi en passion för att utveckla och skapa hållbara lösningar. Här på Ecogain genomsyras arbetsplatsen av en fin gemenskap där du snabbt kommer att känna dig som en del av laget.

Förmåner och flexibilitet för att passa din livsstil

På Ecogain värnar vi om våra medarbetare och erbjuder en rad förmåner, bland annat:

  • Generöst friskvårdsbidrag.
  • Flyttbar arbetstid och flexibla arbetsformer – arbeta från kontoret och hemifrån.
  • Hög pensionsavsättning
  • Samtalsstöd med experter
  • Sjukvårdsförsäkring med snabb vård
  • Ett nära och transparentledarskap där du har möjlighet att påverka din arbetssituation.

Hos oss får du dessutom en varierad vardag där nya utmaningar och frågeställningar ständigt dyker upp. Tråkigt eller enformigt? Aldrig! Välkommen till Ecogain, där du blir en viktig del av vårt hållbara arbete och vår framgång.

Ansök redan i dag

Om du har läst så här lång så ska du verkligen söka! Notera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen som är den 31a januari, tveka därmed inte med att söka redan idag! För ytterligare information kontakta Veronica Khabarova, [email protected], HR-Partner.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontakt från rekryteringsföretag, CV- och annonssäljare undanbedes

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk