Koordinator till internationellt industribolag!
Skicka ansökan 27 dagar kvar
Koordinator
27 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

En utvecklande och framtidssäkrande verksamhet väntar dig som vill jobba som Koordinator på ett internationellt teknikbolag! Vi söker nu en Koordinator som är intresserad av teknik. Här får du vara del av en verksamhet med många karriärsmöjligheter - endast din ambition sätter dina gränser. Sök idag, urvalet sker löpande! OM TJÄNSTEN Teknikbolaget utvecklar banbrytande lösningar för att optimera energianvändning, automatisera processer och skapa smartare, mer hållbara samhällen. Företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter till karriärutveckling och samarbete i internationella team. Här får du chansen att vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att ligga i teknikens framkant och bidra till en grönare och mer effektiv värld. Specificerat om tjänsten som koordinator. Rollen innebär att ge operativt stöd och vägledning i teamets dagliga uppgifter medan vi rekryterar en ny SCM Manager. De formella chefsansvaret hanteras av en annan chef inom organisationen. I denna roll ansvarar du för att säkerställa smidig leverans och produktion i tid – en avgörande faktor för våra kunder. Du arbetar nära ett team bestående av kategorichefer och inköpare som hanterar leverantörsrelationer, inköpsaktiviteter och kostnadseffektivitet. Teamet samarbetar även med kvalitetssäkring och stödjer leveransprojekt i anbuds- och upphandlingsprocesser. Du bör ha erfarenhet av operativ leveranskedja, planering och inköpsprocesser samt vara skicklig på att koordinera team för att säkerställa kvalitativa och kostnadseffektiva leveranser. Du erbjuds - Att vara en del av ett företag med många karriärsmöjligheter - endast din ambition sätter dina gränser! - Möjlighet att vara med och göra skillnad på utvecklingsresan mot en hållbar framtid - Få in en fot på ett globalt och världsledande teknikbolag - Stöd av en engagerad konsultchef som stöttar dig i din utveckling VI SÖKER DIG SOM - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då språken dagligen används i arbetet Det är meriterande om du har - Arbetslivserfarenhet inom industribranchen - En utbildning inom upphandling och inköp För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-07
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk