Är du en ansvarstagande, engagerad och serviceinriktad person som vill arbeta som receptionist i centrala Stockholm?
Då har vi tjänsten för dig!
Om tjänsten
Arbetstid: Måndag till fredag, kl. 08:00 – 16:45
Plats: Centrala Stockholm
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Tjänsten innefattar sedvanliga receptionsuppgifter. Exempel:
-Välkomna besökare
-Svara i växeltelefon och på mejl
-Hålla rent och snyggt på kontoret
-Fylla på med kontorsmaterial
-Hantera catering
Och mycket mer!
Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt, brinner för service och ser detaljer.
Krav:
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Är tekniskt kunnig och har god datavana
- Har erfarenhet av att jobba i reception
Låter det här som något för dig? Sök nu och bli en del av vårt team!
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.