OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Nu söker vi en arbetsledare till Trafikanordningar (TA) med placering på vår etablering i Tumba. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar.
Ditt uppdrag som arbetsledare
Som Arbetsledare för TA ansvarar du för såväl planering, utförande och uppföljning av våra kunders uppdrag inom trafikanordningar. Rollen innebär kontakt med både interna och externa parter eftersom du ansvarar för affären från start till mål. Arbetet förläggs främst på kontoret och du har en viktig ledande funktion för våra yrkesarbetare och underentreprenörer. Du säkerställer leveranser från att initiera och starta projekt till fakturering och uppföljning av arbetet. Däremellan ingår även moment som kalkylarbete, upprätta TA-planer och övrig förekommande administration.
Tillträde enligt överenskommelse med placering på Svevias etablering i Tumba. Tjänsten är heltid och arbetstiden är normalt förlagd vardagar 7-16, dock ingår en del nattarbete samt beredskap i tjänsten. På Svevia tillämpar vi individuell lönesättning.
Vem är du?För att vara aktuell för tjänsten som arbetsledare inom TA ser vi gärna att du har:
Det är dessutom meriterande om du har:
Som person är du trygg, förtroendeingivande och uppskattar ett varierat arbete med mycket eget ansvar och hög servicenivå. Att självständigt lösa problem, ta initiativ och fatta beslut är något du trivs med och du värdesätter tydlig kommunikation samt goda relationer med såväl kollegor som kunder. Ditt arbete genomsyras av affärsmässighet och du strävar alltid efter att uppnå uppsatta mål och lönsamhet i dina projekt.
En del av något störreSvevia är i dag Sveriges största driftentreprenör. Inom drift och underhåll sköter vi bland annat sommar- och vinterväghållningen för hälften av statens vägnät. Och många kommuner, privata företag och vägföreningar anlitar oss för att ta hand om deras vägar och utemiljöer.
Hos oss bidrar du till en större helhet. Vi plogar för barnfamiljen som är på väg till fjällen. Vi gör så att näringslivets varutransporter når fram och ser till att gator, torg och parker är rena och snygga. Dessutom skyddar vi liv på vägen genom vårt erbjudande inom trafikanordningar.
Varför Svevia?Utifrån Svevias strategier, mål och värdegrund får du de förutsättningar som krävs för att göra skillnad och bidra till företagets utveckling. Beslutsvägarna är korta, det är lätt att påverka och göra sin röst hörd. Och hos oss står ledarskapet i fokus vilket gör att du kontinuerligt får möjlighet att utvecklas i din roll.
Vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Att du ska leda genom dina medarbetare ser vi som en självklarhet. Det är som lag vi skapar framgång. Det är så vi gör affärer och genererar resultat. Det är så vi får stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss?
Ansökan och informationDu ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev.
Vår rekryteringsprocess består av arbetspsykologiska tester, intervjuer, referenstagning samt bakgrundskontroll.
Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 13 december. Urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Mira Babic: [email protected]. Har du frågor om rekryteringsprocessen kan du vända dig till HR-specialist Anjah Ivarsson: [email protected]
Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.