OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vill du vara med och bygga Sveriges bästa support inom e-handel? Vi söker dig som är tekniskt kunnig och brinner för kundvård och god kommunikation.
Vi behöver din hjälp för att ta Vendres supportorganisation till nästa nivå! E-handeln inom vårt område växer och slår ständigt nyarekord vilket ger oss som bolag och dig som individ möjlighet att växa och utvecklas snabbt.
Om VendreVendres mål är att bygga Sveriges bästa e-handelsplattform för B2B. Vi är ett techbolag med en produkt som älskas av - och gör stor skillnad för - våra drygt 100 företagskunder. Tack vare ett unikt erbjudande och vår inriktning mot SMB-segmentet inom B2B och Brands är vi idag ett av de ledande bolagen på marknaden. Med kunder som Order Nordic, Micki Leksaker, mStore och Ur&Penn, uppgår transaktionsvärdet på plattformen Vendre till över 1,8 miljarder kronor årligen.
I våra sekelskifteslokaler på Saltmätargatan 5 i centrala Stockholm hittar du ett handplockat team på runt 30 personer. Vi tror på att bygga en flexibel och motiverande arbetsplats med en kultur där vi hjälper varandra och har roligt tillsammans på vägen mot våra mål.
Om Vendres supportVendre har en dedikerad supportavdelning som dagligen bistår våra kunder i tekniska och administrativa frågor. Vendres First Line Support består av tre agenter som tillsammans med vårafrontend- och backendutvecklare utgör Vendres supportorganisation. Inkommande ärenden kan gälla allt från fakturafrågor och glömda lösenord till frågor om specifika funktioner i plattformen, hur en kampanj bör utformas eller specialutveckling i kundens e-handel.
Vendres support hanterar mellan 250-350 inkommande ärenden varje månad med en varierande grad av komplexitet. Vid sidan av mejl inkommer ungefär 80-90 ärenden per telefon varje månad. Supportorganisationen ansvarar även för att kontinuerligt uppdatera och utöka kunskapsbanken support.vendre.io som finns till våra kunders och kollegors hjälp.
Vi vill vara både tillgängliga för och tydliga mot våra kunder. Vendres support har konsekvent ökat den upplevda kundnöjdheten år för år och hadehelåret 2023 en nöjdhetsgrad om 96,1%. Vi vill fortsätta att sträva mot en hög nöjdhetsgrad och samtidigt utöka supporterbjudandet, menför att göra det krävs förstärkning i supportorganisationen.
Om rollenVi söker en supportagent till vår First Line Support som vill hjälpa till att bygga upp vår supportorganisation på sikt och upprätthålla våra goda siffror för både SLA:er och kundnöjdhet. Som en del av vår supportorganisation kommer du som First Line-agent att ansvara för att inkommande kundärenden hanteras på ett korrekt sätt och du kommer även ha ägandeskap för ärendet från att det kommit in till dess det är löst samt ansvar för all kommunikation i ärendet.
I takt med att supportorganisationen växer och nya behov uppstår finns möjligheter att växa in i en mer tekniskt elleransvarskrävande roll, till exempeli andra linjens support.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:Det här är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till helgfria vardagar mellan 08-17 med flex enligt överenskommelse. Beredskapsjour och skiftarbete kan planeras in under kampanjperioder - främst kring BlackFriday - och ersätts enligt jämförbart kollektivavtal. Möjlighet till distansarbete ett antal dagar i veckan finns och planeras i samråd med närmsta chef. Läs mer om Vendres hybridpolicy.
Det här är en tillsvidareanställning och Vendre ombesörjer hela rekryteringsprocessen utan rekryteringsbolag. Önskat startdatum för anställningen är så tidigt som möjligt under första kvartalet 2025.
Vi ser fram emot din ansökan. Intervjuer kommer hållas löpande och rollen tillsätts så snart som möjligt.