Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär inom rekrytering? Är du intresserad av att arbeta hos en stor aktör inom offentlig sektor? Då har vi tjänsten för dig!
Som rekryterare kommer du arbeta med samtliga delar i rekryteringsprocessen vilket innebär:
Vi ser att du har minst 1 års erfarenhet av rekrytering och känner dig bekväm med att själv driva processer, med stöd från kollegor. Vi ser även att du är utbildad inom personalvetenskap eller beteendevetenskap. Uppdragslängden är beräknad till cirka 5-6 månader, start i Januari. Arbetet är förlagt 08:00-17:00, 100% på plats i närheten av Gårda.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Rekrytering kommer att ske löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ifall denna tjänst passar dig som handen i handsken, sök redan idag!
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Erfarenhet
RekryteringOm företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.