Administrativ assistent till bolag i centrala Stockholm
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Assistent Administrativ assistent
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider: Måndag till fredag kl.08.30-17.00.Ort: Centrala Stockholm.Startdatum: Start omgående.Anställningsform:Särskild visstidsanställning. Detta är ett tidsbegränsat uppdrag tom sista februari. Medmöjlighet till förlängning beroende på eventuella framtida öppningar. Du blir konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi enadministrativ assistenttill ett av Sveriges största internationella industriföretag. Vår kund sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm med ca 120 medarbetare på kontoret. Du kommer att tillhöra avdelningen som hanterar inköp och försäljning av råmaterial. Du arbetar i team med en ytterligare kollega ochrapporterar till närmsta purchasing manager. I tjänsten förekommer det resor inom Sverige, cirkaen vecka i månaden. Om du går vidare till intervjusteget görs en bakgrundskontroll och referenstagning därefter.

DIN ROLL

I rollen somadministrativ assistent kommer dina arbetsuppgifter variera från dag till dag. Detta kräver att du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system. Du kommer att assistera inköparna kring det administrativa, där många uppgifter kommer ad hok. Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära avtalshantering, kontakt med leverantöreroch systemadministration.

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen söker vi dig som motiveras av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du har en förmåga att ta dig an uppgifter med noggrannhet ochstruktur. Du har en god samarbetsförmåga och är van att både planera och driva dina arbetsuppgifter självgående. Vi ser också att du harettlogiskt tänkande, vågar ifrågasätta och tror på dig själv.

Du uppfyller skallkrav nedan:

  • Tidigare arbetslivserfarenhet avadministration eller liknande arbetsuppgifter
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av kundbemötande
  • Du har goda dator- och systemkunskaper. Behärskar Excel med mycket goda kunskaper
  • Goda kommunikationsfärdigheter i svenska ochengelska både skriftligt och muntligt
  • B-körkort

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-28
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk